HR Servicemanagement

Wij maken HR-processen simpel met innovatieve tech oplossingen.

Transparantie is cruciaal voor je HR Service Management. Door een Service Level Agreement (SLA) te beloven, toon je eigenaarschap voor de tevredenheid van je werknemers. Het efficiënt en voorspelbaar afhandelen van diverse verzoeken is echter uitdagend. Batchverzoeken moeten snel verwerkt worden, terwijl speciale verzoeken meer aandacht nodig hebben en naar de juiste HR-specialist moeten gaan. Daarnaast is kennis niet altijd even makkelijk te vinden voor medewerkers en krijgt HR veel gebruikersvragen over de HR-systemen.

Onze aanpak

Consultday helpt je met het opzetten en implementeren van een effectief Service Management Proces. Wij ondersteunen bij:

  • Definiëren van de juiste Service Levels en Key Performance Indicators (KPI’s).
  • Opzetten van duidelijke regels voor het categoriseren en prioriteren van aanvragen.
  • Effectief inzetten van digitale oplossingen zoals selfserviceportals, casemanagement systemen en contact center platforms.
  • Inrichten van kennismanagement, zoals een kennisdatabank en inzet van chatbots.
  • Verbeteren van User Adoption, eventueel ondersteund door software.
  • Implementeren van een beheerproces inclusief incident,- en changemanagement om service levels continu te monitoren en verbeteren.

Met Consultday HR Service Management brengen we de serviceondersteuning aan jouw medewerkers naar een hoger niveau.

Kennismaken?

Ben jij op zoek naar een partner die jouw hr-transformaties begeleidt, vereenvoudigt en tot een succes maakt? Dan ben jij op zoek naar Consultday!

Plan een Consultday