Het beheren en prioriteren van HR-verzoeken kan een uitdaging zijn, vooral tijdens piekperiodes. Standaardvragen moeten snel worden beantwoord terwijl speciale verzoeken naar de juiste HR-specialist moeten gaan. Daarnaast vinden medewerkers kennis niet altijd makkelijk op het HR-portaal en krijgt de servicedesk veel gebruikersvragen over HR-onderwerpen. Met behulp van de software van onze partner QuandaGo helpen wij jouw HR-servicedesk te automatiseren en sneller te werken. Onze tools ondersteunen spraak, e-mail, bots, virtuele agents en kennisbanken voor ieder modern AI-aangedreven contactcenter.
Verbeteren doen we in 4 fasen:
Met onze aanpak stellen we jouw agents in staat zich te focussen op de meest waardevolle interacties en de complexere problemen. Je medewerkers zullen daarnaast een snellere en meer gepersonaliseerde antwoord krijgen op hun vragen.
Ben jij op zoek naar een partner die jouw hr-transformaties begeleidt, vereenvoudigt en tot een succes maakt? Dan ben jij op zoek naar Consultday!
Plan een Consultday