Employee Engagement

Wij maken HR-processen simpel met innovatieve tech oplossingen.

Het beheren en prioriteren van HR-verzoeken kan een uitdaging zijn, vooral tijdens piekperiodes. Standaardvragen moeten snel worden beantwoord terwijl speciale verzoeken naar de juiste HR-specialist moeten gaan. Daarnaast vinden medewerkers kennis niet altijd makkelijk op het HR-portaal en krijgt de servicedesk veel gebruikersvragen over HR-onderwerpen. Met behulp van de software van onze partner QuandaGo helpen wij jouw HR-servicedesk te automatiseren en sneller te werken. Onze tools ondersteunen spraak, e-mail, bots, virtuele agents en kennisbanken voor ieder modern AI-aangedreven contactcenter.

Onze aanpak

Verbeteren doen we in 4 fasen:

  1. Kennisbank opzetten: verzamelen en centraliseren van al je gegevens en bronnen (kennisartikelen, bedrijfsregelingen, CAO. Gemakkelijk toegankelijk (online) voor medewerkers en je Servicedesk
  2. Servicedesk ondersteunen: met AI in de kennisbank, uniformeren en versnellen we antwoorden, valideren en verfijnen wij deze knowledge base. Dit geeft inzicht in vraagpatronen.
  3. Selfservice optimaliseren: op basis van de verkregen inzichten worden de kennisartikelen verbeterd en selfserviceprocessen aangepast om het aantal terugkerende vragen te verminderen en eventuele irritaties weg te nemen. Ook reduceert dit het aantal fouten en wisselende antwoorden door persoonlijke interpretaties van medewerkers.
  4. Processen automatiseren: automatiseren en optimaliseren van grotere procesknelpunten, bijvoorbeeld de beantwoording van eerstelijns hulpvragen door een robot.​​

Met onze aanpak stellen we jouw agents in staat zich te focussen op de meest waardevolle interacties en de complexere problemen. Je medewerkers zullen daarnaast een snellere en meer gepersonaliseerde antwoord krijgen op hun vragen.

Kennismaken?

Ben jij op zoek naar een partner die jouw hr-transformaties begeleidt, vereenvoudigt en tot een succes maakt? Dan ben jij op zoek naar Consultday!

Plan een Consultday